ЩО ТАКЕ GOOGLE SHOPPING?
АБО ЯК НАЛАШТУВАТИ ТОВАРНУ КАМПАНІЮ
У GOOGLE MERCHANT CENTER

Ефективно. З розумом. Із гарантією.

ОТРИМАЙТЕ ІНДИВІДУАЛЬНУ ПРОПОЗИЦІЮ!

Створення та налаштування реклами в Google Merchant Center

Політика конфіденційності

Пропонуємо налаштування реклами Google Merchant Center (Google Shopping) "під ключ" - тільки для сайтів, створених на платформі Prom UA, Хорошоп, Opencart.

До неї входить:

  • Створення та налаштування облікового запису в Google Merchant;
  • Створення та налаштування реклами в обліковому записі Google ADS;
  • Налаштування та зв'язок з обліковим записом Google Analytics (для відстеження конверсій та оптимізації ціни кліка за конверсію).

Вигоди для Вас:

  • Ціна кліка в середньому ~1 грн;
  • Цільовий трафік на сайт безпосередньо з Google;
  • Потенційні клієнти.

Ваші товари будуть показані: у пошуку Google, YouTube, у поштовому сервісі Gmail.

НАЛАШТУВАННЯ GOOGLE MERCHANT CENTER

Товарне оголошення – це продукт, який клієнт бачить у пошуковій видачі. Він включає фото товару, його назву, вартість, а також назву магазину. Сервіс Google Shopping дозволяє знаходити, порівнювати та вибирати товари без переходу на сайти магазинів. Ця зручна галерея товарів відображається у верхній частині сторінки Google.

РЕКЛАМА В GOOGLE SHOPPING ОДНА З НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИХ ТИПІВ РЕКЛАМИ ЯКА ПРИВАБЛЮЄ НАЙБІЛЬШ КОНВЕРСІЙНИЙ ТРАФІК.

Вам обов'язково потрібно скористатися рекламою в Google Shopping, щоб не втратити більшу частину клієнтів, а ми допоможемо Вам налаштувати та запустити її.
На сьогоднішній день в Україні існують прості товарні оголошення, які можуть бути розміщені як вгорі видачі Google так і праворуч. А також фіди відображаються на вкладці "Покупки" у результатах пошуку Google, тут зібрані всі товари різних продавців.



ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ НАСТРОЇВШИ РЕКЛАМУ НА GOOGLE SHOPPING?

  • Ваші товарні оголошення видно в самих переглядаємих місцях видачі. Оголошення знаходяться на кращому місці сторінки, оскільки вони приваблюють більше кліків і, що важливо, приносять більше доходу рекламодавцю, ніж текстові або медійні оголошення.
  • Візуальний креатив привертає більше уваги, ніж текст. Є можливість одразу бачити фото товару і ціну та визначитися підходить вона чи ні, а це, у свою чергу, знижує кількість «порожніх» кліків (коли людина заходить, просто, щоб переглянути фотографії товару). Оголошення задовольняє намір користувача – трафік з такого оголошення більш конверсійний.
  • При реєстрації та налаштуванні Merchant Center, створення правильно оформленого фіда, дані про товари, їх наявність чи відсутність, вартість оновлюватимуться в автоматичному режимі. Автоматизація процесу зручна та дозволяє сконцентруватися лише на оптимізації кампанії.
  • Досить низька конкуренція, оскільки ще не багато рекламодавців користуються таким просуванням (і не кожен інтернет-магазин може відповідати умовам та вимогам для розміщення в Google Shopping).

ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ЗАПУСКУ РЕКЛАМИ НА GOOGLE SHOPPING?

Сервісом Google Shopping може користуватися кожен, незалежно від віку та сфери діяльності. Але система лише на перший погляд здається простою, в налаштуваннях є маса деталей, від яких залежить ефективність всієї рекламної кампанії. Процедура реєстрації досить ємна, необхідно заявити про права власності на сайт, вказати актуальні контактні дані, внести основну інформацію про бізнес, привести у відповідність сайт з усіма правилами Merchant Center.

Але нехай це Вас не лякає! Наші послуги з налаштування облікового запису Google Merchant Center максимально точні та ефективні, всі технічні моменти беруть на себе наші фахівці.



Зворотний дзвінок

Безпека передачі інформації про платіжну картку
Договір публічної оферти

Політика конфіденційності

Написати повідомлення

Політика конфіденційності

Написати повідомлення

Політика конфіденційності